erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-06
16:47:26

Underbara väder

Jag blir så glad :) ni med eller? Helt vindstilla här idag så i solen är det helt underbart.
Har varit några timmar i stallet nu.
Red ut med Calle i skogen idag 1.5 h var vi ute i solen så jäkla härligt! Red bort till Lundåkra och arbetade honom där i både trav och galopp. Redan i traven började han med det som ägarna varnar om. Han bockar och har sig med bakbenen men jag fick rätt på honom snabbt och det kändes riktigt härligt. Jag fick jobba mycket även Calle. Han satte mig på prov rejält och jag lär ha träningsvärk imorgon ;)
Men riktigt kul att återigen känna att jag heja tiden utvecklas som ryttare.
Travade över ett kryss med, jag tror hästen kan hoppa vart fall för jäkelen vad han for över i ett snyggt språng dock dumma han sig rejält efter hindret och jag fick kämpa även där.
Grymt roligt och givande ridpass som jag önskar jag kunde filmat till er.

Där är nått fel med mig som älskar problem hästar ;)

Kommentar:
#1: Malin

Sv: Ja verkligen!

2013-03-06 @ 17:00:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: