erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-02
10:01:21

Tjosan!
Vaknade upp till sol men en jäkla blåst jippe, not! Nu har den dessutom gått i moln. Men jag och Sara ska till stallet om någon timme, jag ska rida idag :)) Annars ska vi bara mysa och fika i stallet och såklart göra det man gör varje dag.
Ikväll ska jag hem till familjen Lundh på lite kalas då Anna och anders fyllde år i veckan.
 
Men nu ska jag iallafall ta ur dem tusen flätorna jag fick igår kväll haha spännande. Så blir det när man inte har allt för mycket att göra något.
 
Vi hörs under dagen!
Kommentarer:
#1: Maolion

Sv Okej vad härligt! Allt är bara bra med mig med :)

Svar: :) skönt att höra :)
Erika Svensson

2013-03-02 @ 10:25:11

SV; samma här :D planer för dagen?

MVH AmandaB

Svar: stallet och ikväll är jag bortbjuden. :) själv då?
Erika Svensson

2013-03-02 @ 10:43:39
#3: Emmy

Nice! :)

2013-03-02 @ 13:08:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: