erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-14
17:07:29

Tjo!

Kom nyss hem från stallet, varit där i typ 3,5 h. Saknat det eller?;)
Fixade allt i stallet först och sen harvade jag som sagt ridbanan. Vi har tagit bort vinterskorna på Calle så snön packas ju under och det är inge bra.

Tack vare det kunde jag rida på idag. Arbetade honom mycket i skritt och trav. Han fick jobba i ett lugnt tempo men i form för att stärka musklerna. Tempoväxlingar gjordes med. Inte jätte mycket galopp idag men några varv blev det. Han busade/bråkade inte alls idag. Inga spark ut osv.. Får hoppas att jag lyckas arbeta bort det. Men tror det är bra att jag varit tuff och rättvis från början. Han litar på mig och jag nästan på honom ;)

Haha lite klick med min bebis

Kommentar:
#1: elin

fin blogg, allt bra med dig ? :)

Svar: tack snälla :) jo tack bara bra själv då??
Erika Svensson

2013-03-16 @ 15:32:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: