erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-10
20:24:56

Svar på frågestunden
Jag har ju filmat in alla svaren och försökt lägga upp dem hela eftermiddagen men det går inte =/ Så less!
Men jag hoppas det är okej med text istället. 
 
Sara hörberg:
1. Vem litar du på mest ?:) Här måste jag nog säga familjen och dem närmsta där liksom. Klart det finns fler men familjen sviker aldrig!
2. Vet någon mer än du själv allt om dej? :) Tja tror inte det, möjligtvis min dvärghamster Snowflake ;)
3. Vem har lärt dej mest inom ridningen ? (Människa inte häst) :) Den är svår då det är många som hjälp mig,  men allra mest är nog tjejen i Holland som jag tränade dressyr med varje kväll. Hon har tränat mig mest och hårdast med bäst resultat!
4. Hur gammal var du när du började rida ? :) Jag var 8 tror jag när jag började på ridskola.
 
Stall Molke

1. Vad är ditt mål inom ridningen? Bli så bra som jag kan bli
2. Vad är din största dröm? Det finns så mycket både med hästa och utanför . . En trygg familj och ett bra jobb
3. Vilka kändisbloggar läser du? Linnolsson.se, NellieBerntsson.se och Tyras bloggar. Någon enstaka till
4. Vad är det bästa du vet? Glass och gummityglar ;))

 

Matilda Svensson

Hej. Vad är din dröm/drömmar. Liksom vad skulle du vilja göra i framtiden? T.ex Jobba bara med hästar eller till och med starta eget företag? 

+ heter du Joy i mellannamn? Coolt tycker jag ;)

Eget företag skulle vara riktigt roligt och jag har ett klart på papper och allt som jag gjorde när jag var yngre. Jag vill starta det än idag men har inte vågat ta steget. . Hästar vill jag gärna ha egna isåfall ocg jobba med dem annars har man svårt att försörja sig på det =/. 

Jupp jag heter Joy. Erika Joy Isabella är hela mitt namn :) Tack!

 

Sanna och Josefine

Bästa minne? Svårt. .När Imagine min alldeles egna häst kom till mig och dem gånger jag vunnit serien med mitt fotbollslag. Även när jag hoppade 140 för första gången. 
Häst/ponny   Häst
ridbana/ridhus  Både och beroende på väder och underlag
skimmel/brun  Tittar inte på färgen när jag väljer häst faktiskt, dock är vitt trist när det blir skitigt ;) hehe 
godis/chips?  godis
facebook/bloggen?  bloggen

 


Sonny

hur länge har du ridit ? Till och från sen jag  var åtta
vilken är den största klassen du har tävlat i? 1M i riktig tävling annars 1,20 på träningtävling och även 1,40 men det var kort bana på 6 hinder på träningtävling.

 

Elin

Hur gammal var du när du fick din första ponny? Har aldrig haft egen ponny, hade min första medryttarhäst när jag var 11, då en liten storhäst

Kan du skriva lite om din/dina hästar som du har nu? Absolut gjord det för några dagar sen men missade någon det kan jag publicera igen.

Hur länge har du bloggat? Snart ett år

Vad är ditt besöksrekord? 200 unika och 500 sidvisningar, då utan att jag gör massutskick som reklam

Kommer du svara i ett videoinlägg? Jupp det har jag gjort men går ej att lägga ut :(!!

Vad tycker du om Justin Bieber? Heh ja alltså jag harinte lyssnat på hans musik alls. .

Vad tycker du om "one piece"? Super mysigt att ha hemma i soffan, men tummen ner för dem som har det utanför hemmet! 

Tycker du om sushi? Jupp inte alla sorter tror jag men några

Tycker du pannkakor är en riktig måltid? Nja inte riktigt, men kan äta det till frukost, lättare kvällsmat och dessert :D

Vad/vem är det som får dig att skratta när du mår som sämst? Hm, den som är där just då tror jag. William min lillebror brukar det ju vara eller. Sara L med hennes spännande videos hon skickar till mig ;) Eller en dag i stallet med Sara H.

Har du någon gång känt att du bara vill lämna den här planeten för ett tag? Ja det har jag väl gjort, men det har nog alla. Gärna till Mars för att jag älskar värme ;) haha

Hur många dagar i veckan är du i stallet? Typ alla dagar :)

Vad använder du för bett på dina hästar? Olika anpassar helt efter hästen men så milt bett som vanligt. Har märkt att dem här raka i typ hård gummi tycks om mycket och äpplebet. Men vanligt tränsbet och Calle som jag har nu går på tredelat.

Går du fortfarande på ridläger eller tycker du att du har blivit för gammal för det? (eller du kanske inte har gått på ridläger..?) Har inte gjort det på massor med år, nu skulle det vara i form utav tränngsläger vilket jag verkligen vill göra. Sjukt kul och lärorikt, plus massor med nya vänner för livet!

Lite this or that nu:

Justin bieber / one direction? Har hört en av deras och inte av Biber så :P

Rida/ "kela"?

Baka/äta?

Sadel/barbacka

hoppning/dressyr

fälttävlan/hoppning

sommar/vinter?

vår/vinter?

skor/barfota? Beror på vad jag gör ;)

Gult/grönt? Blått :D

data/mobil?

ponny/häst?

facebook/twitter?

instagram/facebook?

Och en sista fråga: Om du är ärlig, vad använder du din telefon mest till? Hm, blogga och smsa tror ja :P

 

Hanna och Vendela

har du egna hästar? Inte nu längre men får rida en som är som min egen
*din favorit blogg? Oj svårt. . Men någon utav dem jag nämde där uppe innan
*favorit märke inom ridsporten? Finns massor beroende på utrustning med ju. Men bla. Kingsland, CWD, John Witahaker

 
Kommentar:
#1: Sarah

De va kul o läsa :)

Svar: amen vad bra :)
Erika Svensson

2013-03-10 @ 23:17:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: