erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-15
15:10:47

Solen kom!

Så härligt fick man lite nya krafter! Allt var så kallt och frostigt innan men nu har solen trängt igenom och Calle gav mig ett svettigt ridpass.
Idag arbetade jag han mycket i traven igen även galopp, mycket fattningar där och allmänt att han skulle sluta tramsa. När han väl gjorde det och gick med huvudet lågt var han super fin!
Känns härligt att det är igång med honom nu. Tar ju lite tid att sätta igång en häst och framförallt lära känna honom.
Han är ju lite speciell och svår därav stressar inte jag även om jag är dö sugen på att hoppa. Men allt får ta sin tid.
Tränar mycket dressyr och utvecklas själv hela tiden :)

One three Hill nu!!!!

Kommentar:
#1: Sonny

Hej kolla bloggen ps älskar din blogg

Svar: Tack Sonny :D
Erika Svensson

2013-03-15 @ 21:46:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: