erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-05
16:21:42

Solen gör mig hel
Att vakna om morgnarna när solen står på är för mig väldigt viktigt. Även om det inte är speciellt varmt varje dag så är ändå solen uppe och allt blir så mycket härligare. Jag har alltid varit en soldyrkare vem är itne det liksom?
Men för mig är det så mycket mer!
Bortsätt från att jag är dålig just nu om vi glömmer det en stund och låtsas som att allt är som vanligt, då är solen så här för mig:
 
Jag blir atomatiskt gladare och starkare i mig själv, jag behöver inte göra något i solen för att liksom få den där härliga känslan men att vara i stallet någon timme extra och mysa ute i solen är helt underbart. Hitta på saker, fika, promenera eller bara sitta ute med vänner eller familj och dricka något gott är så himla mysigt och ger så mycker energi!
 
Fem stycken to do nu i vinter/våren
* Ta din pojkvän/flickvän/ i handen och gå på en promenad ( titta och prata och bara mys)
*Ta en kopp te/kaffe i solen
*Samla några vänner och gör något ute (lira boll)
*Ställ bilen nån dag och ta cyklen så härlgit
*Ät en stor glass!
 
Kommentarer:

Hej. Har flytta hem hästarna när vi flyttade. Flyttat till ett hus på andra sidan av fältet vi lundåkra, ligger ganska dålt;)
Kram

Svar: aha okej, där flytatd enågra som höll på med fältävlan in för ett tag sen om jag tror rätt. . Är inte dem kvar? Ni har eget stall där väl eller? jag kanske tänker på fel håll eller nått. Kram
Erika Svensson

2013-03-05 @ 18:02:50

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Absolut fixar det nu direkt :)
Erika Svensson

2013-03-05 @ 18:12:42

Fin blogg!
Kolla gärna min och säg vad du tycker :D
Kram<3

Svar: Tack snälla :) det ska jag göra!Kram
Erika Svensson

2013-03-05 @ 18:27:12

Tack så mycket!
Gör gärna en header fall du vill ha ;)
Hoppas du stannar på min blogg, Kram<3

Svar: Så lite så :) o ja jag läser alltid dem bloggar som jag får syn på. Kul helt enkelt :)Tack men just nu behöver jag inte hjälp. Kram
Erika Svensson

2013-03-05 @ 18:40:39

Haft en bra Tisdag? (:

Svar: jodå :) du själv då?
Erika Svensson

2013-03-05 @ 19:13:50

bra :D

2013-03-05 @ 19:31:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: