erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-06
10:20:42

Sängbesök

Vår kära katt tycker väldigt mycket om mig på något vis. När jag ska sova hoppar han alltid upp i min säng och lägger sig på kudden och vill bli kliad, efter ett tag hoppar han ner igen och sover på golvet. Men inte inatt inte.
Han låg hos mig hela natten vilket var väldigt mysigt men jag tror det är därför jag vaknat hela tiden och är väldigt trött nu.

Solen skiner idag med dock bara ynka 3 grader än så länge.
Idag ska det lunchas med morfar, fixa stallet och rida och det ska packas. Sen ska jag vara hemma lillebror ikväll. :)

Kommentarer:
#1: Mikaela

Vilken mysig blogg du har! Skulle du vilja rösta på min outfit på min blogg? Skulle bli superglad! :) Gå in på denna länk för att komma till inlägget -

http://mikaaelaandersson.blogg.se/2013/february/februari-21.html

Svar: Hej :)Tack snälla! Det ska jag absolut göra!
Kram
Erika Svensson

2013-03-06 @ 11:11:47

JAG har inte dagens blogg, jag undrar om någon har en sådan, så kan folk tipsa mig typ

2013-03-06 @ 11:24:40
#3: Alva

Sv; Åh det låter spännande, haha! :D Allt bra med dig?

2013-03-06 @ 11:35:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: