erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-07
16:00:00

Några människor som är värda det bästa
Det här inlägget är till för att visa kärlek till dem som visar mig kärlek och ett enormt stöd.
Jag vill gärna att ni i kommentarsfältet skriver om er bästa person som betyder jätte myckt för just er. En lottning kommer göras med länk och den lilla text ni skrivit
 
 
* Sara Hörberg- Tjejen som kom in i mitt liv utav en slump men som har öppnat en vänskap och kärlek som inte går att beskriva, i vått och torrt finns hon där för mig. Vi behöver inte prata varje dag för att veta att vi älskar varandra, det bara är så. Hon har lärt mig så mycket trots sin unga ålder och jag bara älskar att vara med henne. Oavsett vad vi gör så är det liksom bara så naturligt och härligt. En person som jag håller hårt om och stötar henne i allt hon gör. Min Sara, min syster!
 
*Jessika Hörberg- Det här är ju som ni kanske förstår Saras mamma, från den dagen vi träffades har hon hjälpt mig med min häst och min ridning. Tränat mig i hoppning, hjälpt mig när min häst var tokig, letat efter sadlar, klippt min häst,stöttat och puschat och varit på alla mina starter med Jolly. Det här är en mamma med stort hjärta!
Tack Jessika för att du är som du är!
 
*Familjen Lundh- Vid detta laget vet ni väl vem dem är? Maria och Anders med 3 döttrar, Sofia, Sara och Anna. Här känns det som att jag inte vet vad jag ska skriva, för det finns inga ord som kan förklara vad hela den familjen betyder för mig. Jag hade kunnat skriva ett helt A4 om den här familjen i godhet, kärlek och stolthet.  Men jag tänker inte skriva mer än att JAG ÄLSKAR ER SÅ OTROLIGT MYCKET.
 
*Jens Wolter- En kille ni inte hört så mycket om just för att det är någon som jag håller hårt om. Min framtid är med honom och ni kommer få se mer utav oss. Min kärlek <3
 
Såklart står min familj och med på min älska lista och alla i släkten, men här ville jag visa dem människor utöver det som betyder otroligt mycket för mig. Dem här fyra räcker för den här gången, dem ska få synas det är dem värda!
Nu vill jag höra era historier!
 
Kommentarer:
#1: sonny

det är en kompis som heter julia som är den enda av alla kompisar som jag kan lita på just nu. Jag har fått så mycket lögner av folk som jag trodde att jag kunde lita på men det kunde jag inte och denna tjej är super schysst och håller vad hon lovar och exempel om jag säger något som jag inte vill att någon annan ska veta och jag säger det till henne så håller hon det också så som vissa av min andra vänner inte gör

Svar: Så fint :)
Erika Svensson

2013-03-07 @ 18:47:40
#2: Annika

SV: hihi, ja :)

2013-03-07 @ 19:01:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: