erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-12
10:37:13

Hejsan hoppsan

Sitter på tåget på väg hem till Skåne har inte jätte långt kvar nu vilket är skönt. Sov dessutom dåligt inatt så nu har jag sovit som en stock på tåget ;)

Min dag idag är inte jätte spännande, åker och äter lunch när jag kommer in med sista tåget på föräldrarnas restaurang. Sen ska jag nog ta på mig löparkläder och jogga så smått nu när jag äntligen får börja. Men ska kolla underlaget först.

Ska också förbereda mig inför morgondagens tidningsintervju. Ska bli spännande och kul men tycker det känns lite jobbigt just nu :p haha

Hem och pussa på Calle!! Han ska ju också vara med i tidningen :)

Ha en bra dag!

Kommentar:
#1: Tilda

Fin blogg! :) Var gärna med i *Veckans blogg* Där du har chansen att bli länkad för flera hundra läsare! :D Reglerna är super enkla! :)

Direktlänk:

http://teeamjump.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html#comment

Svar: Tackar :) absolut!
Erika Svensson

2013-03-12 @ 11:32:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: