erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-16
10:39:36

Hej :)

Lördag vad härligt!
Bloggsuget börjar komma tillbaka :)
Det är så trist för på min dator kan jag inte lägga upp videos från youtube eller liknade av någon konstig anledning så när jag haft bra blogg idéer så har jag inte kunnat publicera dem och då tappar man lusten lite!

Idag ska jag iallafall vara i stallet och bara vara och fixa en massa även rida såklart. Men Sara L ville komma så då filmar hon lite :)
Ikväll är jag bjuden hem till Sara och hennes familj alltså familjen Lundh som ni alla vet. Ska bli mysigt, som vanligt.

Men nu är det helg då blir det mycket bilder och dyligt. Dem långa texterna spar vi till vardagarna ;) hehe

Ha en bra dag!

Kommentar:
#1: Anonym

Roligt med mycket bilder och dylikt :-)

Svar: Ja men vists är det :D
Erika Svensson

2013-03-16 @ 16:30:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: