erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-01
10:33:00

Hej till en solig fredag
Vill börja med att tacka alla för den respons jag fick på gårdagens inlägg jag hoppas fler hittar till det och hjälper mig och andra. Jag hoppas också att ni förstår att jag inte öst ut exakt all info då det skulle blir för långt och för jobbigt för er att läsa. Vi vet iallafall att det inte är panikångest eller liknande.
 
Otroligt skönt att vakna upp till sol och klarblå himmel och att förkylningen/halsflussen börjar släppa! Skönt, jag hartar verkligen att vara stilla och sjuk. Få saker som får mig att vara stilla, men eftersom det är som det är så är det bäst att låta kroppen återhämta sig. Lite klok är jag vart fall :)
 
Ska strax ta mig en dusch och sen blir det lunch med morfar på restaurangen som vanligt. hehe. Sen blir det stallet, och i eftermiddag ska jag med Sara L till henes ridning. Skönt att se lite annat mer än hemmaväggarna.
 
Jag tror solen och värmen från den gör mig gott så jag ska försöka vara ute i den, då lär jag känna om luften känns mildare i lungan vart fall tummen upp för de!
 
Nu vill man ju bara slänga på vårkläderna och skinnjackan! Men det är nog bäst att vänta tills det blir lite fler plus grader. .
 
Hoppas ni får en toppen fredag, snart helg!
Kommentarer:
#1: Jenny

Det är sjukt härligt med fint väder :D

Svar: Om det är :D
Erika Svensson

2013-03-01 @ 10:39:05

SV; Okej, kan du rida och så då? :D

MVH AmandaB

Svar: Inte i början men nu kan jag. Dock inte denna veckan när jag varit så krasslig.
Erika Svensson

2013-03-01 @ 10:48:29
#3: Thea

Hej! Inlägg om akademisk ridning uppe på min blogg nu, kolla gärna!
Kram:)

Svar: Hej okej vad intressant!
Erika Svensson

2013-03-01 @ 11:24:19
#4: My

Var gärna med i Helgens blogg!
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/helgens-blogg-2.html#comment
Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar

2013-03-01 @ 11:43:49
#5: My

Var gärna med i Helgens blogg!
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/helgens-blogg-2.html#comment
Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar

2013-03-01 @ 11:44:07

Hej! Var gärna med i min tävling "Finn fem fel" och vinn en länk till din blogg/insta/m.m.
http://schnailgull.blogg.se/2013/march/finn-fem-fel-vinn-en-lank.html#comment
Lycka till!

Svar: Spännande :)
Erika Svensson

2013-03-01 @ 12:08:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: