erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-23
14:18:07

Hej hopp gummis stock ;)

Hoppas allt är bra med er! Idag skulle jag egentligen spelat Ishockey med lillebror men ingen väckte mig så jag sov så gott ;)
Kom nyss hem från stallet, varit där i några timmar. Idag gick jag bort till lundåkra för att han skulle få gå på en större yta. Pigg som vanligt och där var lite hästar här och där. Han gnägga och frusta lite annars skötte han sig.
Jag red över bommar och ett lutet kryss och han gick som en klocka. Han älskar verkligen att arbeta.
Han fick ta några små skutt just för att han hoppade det där lilla krysset fast han skulle trava över hehe. Han var även där kanon fin och jag är så lycklig att jag får rida en sån fin pålle.
Massa pussar på Calle idag!!
Fina Cazanova

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: