erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-30
13:02:48

Hej alla fina!

Glad påsk :)
Här är lite dött men det är för att jag har besök under påsken och då finns det inte mycket tid över.
Men igår var jag på Pay and jump vart fall, hoppade en häst jag aldrig suttit på. Super fin, New River 8 år efter New Balance. Hoppade 90 cm och var felfri men ingen snygg runda ;) men vad begär man när jag aldrig suttit på honom. Framhoppningen var snyggare, lättare att taxera och hoppa av lugnt. Under klassen så var vi lite i otakt men som sagt set gjorde inte mig något. Fick hoppa en superfin och stor häst. :)
Vann morötter till min Calle och choklad till mig själv. Hehe.
Idag vilar min Calle och jag är också stallfri.

Glad påsk ännu en gång :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: