erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-04
18:19:20

Having a fika

Amen hej! Gick inte och blogga från stallet tydligen men men.
Gick super bra hos tandläkaren :D

Jag tog med mig Sara till stallet och vi fikade i solskenet sååå skönt! Sen tog vi in både Calle och Obbe så Sara fick gosa och fixa en "egen" häst.
Sen ref jag Calle, fortfarande lite lugnt och nu när Sara var med så longera hon mig så jag kunde rida utan Stigbyglar och tyglar. Tyckte det gick väldigt bra! Så stolt över min utveckling i min sits!!
Den är så grym nu, men kan såklart bli bättre framför allt när jag hoppar. Men grymt kul att känna min egen utveckling. Förut hade man ju svårt utan Stigbyglar :p
Hehe

Kommentarer:
#1: elsa

SV: Jaha okej :/

Svar: mm. synd alltså!
Erika Svensson

2013-03-04 @ 18:50:47
#2: Malin

Vilka härligt våriga bilder!

Svar: Ja men visst är dem :)
Erika Svensson

2013-03-04 @ 19:38:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: