erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-05
15:26:08

Härligt ridpass

Tjosan!
Jag har nyss kommit hem från stallet där allt är fixat och klart.
Red hemma i padocken mycket skritt och trav arbete än. Mer trav idag än dem andra dagarna och även lite galopp. En liten rodeo häst jag satt på i galoppen hehe men han lyssnade på mina kommando och slutade tramsa när jag sa ifrån.
Kändes riktigt bra och kul att rida idag och jag klev av innan han blev trött.
Tycker inte att jag behöver köra slut på han just nu när jag håller på att sätta igång honom.

Att solen sken och att jag inte hade mycket på mig samt blev svettig idag är ju dö härligt!! Kom våren kooom!!

Kommentarer:

Detta går jag inte med på, att du räcker tunga *ler

Svar: Hehe hästen bestämde humöret :D
Erika Svensson

2013-03-06 @ 11:15:56

Nu är de dax att dra sig tillbaka

Svar: Ja men precis
Erika Svensson

2013-03-06 @ 23:29:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: