erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-08
10:06:11

Friday it is!
Tjingeling :D
Allt bra med er? jag älskar att vakna upp till solen (trots -5 grader här) men då blir man alltid glad!
 
Idag ska jag på en arbetsintervju här uppe i *Norrland*, spännande. Super snälla Marcus (Jens arbetskollega) kör mig till Strängnäs så jag slipper yra runder som en tokig turist. Jens bil är på service så vi kunde inte lösa det själva, men tur med snälla människor, tummen upp!
 
En dag utan Calle och stallet och jag saknar redan att mocka ;) eller inte men stallet och miljön och Calle förstås!
 
Annars är det ju Fredag idag och då blir det förmodligen bara myss!
Kommentarer:

Ja de är verkligen jätte skönt :D

Svar: :d ja men visst är det!
Erika Svensson

2013-03-08 @ 11:02:08

Ja alla måste ha dåliga och bra dagar ibland ;)

Svar: Precis :D Händer i helgen då ? :)
Erika Svensson

2013-03-08 @ 12:47:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: