erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-03
15:18:21

Flitig!

Oj har fått massor gjort först stallet och sen duschat katten, diskat, ätit och duschat :)

Nu har igång sättningen börjar med Calle och jag tycker det ska bli kul att se hur han är och vad det blir av oss jag vet inte riktigt vad han har gjort i hoppning än.
Idag skrittade jag ut i skogen en dryg halvtimme där var lite is här och där än. Samt att Calle inte ville lyssna till en början och bar väldigt sprallig och spänd. Men till slut lät han mig ta över och han gick fint där han skulle.
Hem i paddocken och arbetade honom u skritt och trav. Där gick han super fint och det var inget komplicerat utan vi startar upp lugnt och idag fick han vart fall jobba med ryggen.

Sen klippte jag manen och Smörjde grejorna jag använt samt borstade ett gäng ledigt håriga schabrak !

Underbar sol vi har idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: