erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-20
16:31:09

Evigt jagande efter läsare
När man är i den här bubblan på nätet med bloggen så ser man saker och läser grejer hela tiden. Något jag tycker är lite fjantigt eller det är nog inte rätt ord egentligen men jag kan inte komma på något bättre så jag berättar istället vad jag tänker på.
Jo det är så att många som driver en blogg skickar ut mängder med kommentarer som tex. : fin blogg kolla gärna mig, eller Hej allt bra mm. mm. På så vis får man väldigt många läsare just den dagen, vissa kanske stannar kvar och läser andra inte. Oftast på dem här bloggarna tror jag att statistiken är väldigt upp och ner.
När jag jobbar, rider och har bloggen så finns det inte mycket tid, att lägga dem långa genomtänkta inläggen tar lite tid och jag har inte tid att göra "reklam" för min blogg på det viset. Jag skulle dock aldrig få för mig att göra det.
 
Genom att driva min blogg som jag gör, utan att ljuga, förstora saker eller skriva om en sagovärld så kanske jag inte provecerar läsare att komma in här och kommentera en massa jag gör heller inga massutskick om reklam till min blogg. Jag kanske förlorar lite på det och det tar längre tid för mig att få bra statistik.
Min statistik är bra idag inte som storbloggarna över huvudtaget men dem jag har är jag väldigt glada över för att har förtjänat dem.
Min statistik är alltid jämn, ibland trissas den upp till jätte mycket men annars håller den alltid sina läsare vilket visar att folk klickar in här för att dem har något trevligt att läsa och det ska ni veta att jag uppskattar till 100%.
Sen läser jag väldigt mycket bloggr och tycker det är kul att kommentera men det ser jag som en helt naturlig grej att få lägga en trevlig kommentar och göra någon glad!
 
Det jag vill säga är att jag tycker det är synd att folk är så statistik kåta jag menar det håller ju inte, lägg den tiden som ni lägger på att "spamma" andra bloggar till att skriva bra inlägg och bättra bloggen om det verkligen är det ni vill göra.
 
Förtjäna era läsare och njut utav det, för det gör jag varje dag!
Tack för att ni läser!
Kommentar:
#1: Agnes

Sv; Tack vad glad jag blir! Kul att du också är med och försöker stoppa nätmobbningen, behövs verkligen flera för att det ska ta stopp!
Det kan jag absolut göra, du kan få ett eget inlägg om du länkar mig? :)
Din blogg är också jättebra, fortsätt så!
Kram Agnes

2013-03-20 @ 17:51:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: