erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-01
14:17:13

Cazanova

Har nyss varit i stallet, sjukt jobbigt nu när Calle fäller som han gör. Jag hoppas jag får klippa honom sen när jag satt igång han.
Gjorde i ordning det dagliga och borsta en skitig häst och ett lerigt täcke jummi!
Haha eller inte.
Imorgon ska jag sitta upp på honom men det blir bara skritt arbete då. För att jag inte ska överanstränga mig och för att det är en gångart som ibland glöms bort att arbete i och Calle behöver träna på lydnad speciellt med en ny ryttare på ryggen.

Nu ska jag strax bege nig till familjen Lundh ska med Sara till hennes ridning.

Tjing!

Kommentar:
#1: Maolion

Allt bra med dig idag ´? :)

Svar: Hej :) Jo tack bara bra, själv då?
Erika Svensson

2013-03-01 @ 14:40:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: