erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-03-13
12:58:39

Amen hej!

Nu har jag haft en intensiv förmiddag. Vår lokala tidning kom för att göra en intervju med mig, det tog väl en timme ungefär och sedan körde vi till stallet och tog lite bilder. Får hoppas man såg skaplig ut i snöstormen ;)
Det kommer publiceras redan nästa vecka, undra om man ska vara orolig?

Sen red jag Calle lite lätt i padocken. Snön samlades rätt bra under till och han har ju stått nu när jag varit borta i helgen. Men han var fin lite sprallig dock men inte så konstigt.
Stallet är nu klart och fixat iallafall nu blir det massa planering och dyligt.

Bloggen och jag kokar!
Glöm inte läsa understående inlägg och dela gärna det vidare!

Calle nöjd idag

Kommentar:
#1: Fatma

bloglovin byte? :)

2013-03-16 @ 11:06:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: