erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-14
12:04:06

Utvärdering av vecka 1
En vecka har gått och nu kör vi på igen. 
Min första vecka här var blandad,eftersom Jessika blev magsjuk och jag fick vara själv precis i början gjorde ju inte bara arbetet jobbigt utan just att jag inte kan alla hästarna och sådär. Då vi har ett system på att ge stona mat t.e.x.  Men jag hade väldigt roligt på hästryggen och jag tycker där är trevligt folk. Än så länge har jag ridit hästar med olika personligheter men alla har varit fina på sitt vis, där är några som jag tycker är helt underbara att rida.
 
Hoppträningen var ju ur kul och jag längtar tills på onsdag då det är dags igen, tror jag kommer hoppa Balloville igen så att jag själv kan komma igång och bli lite trygg, ibland är där två grupper och då rider jag i bägge med olika hästar.
 
Det har varit kallt och det har kommit mer snö nästan varje dag, men det har väl gått bra så länge man rör sig håller man värmen och det blåser inte så mycket hos oss då det är lite so en gryta där nere.
Lite trist då mitt internet inte är det bästa där nere men jag försöka updatera ändå här. Mer bilder och videos kommer,  såvrt att bli filmad ibland då både jag och Jessika rider samtidigt men jag ska nog kunna ordna något.
 
Ha en trevlig dag!
Kommentar:
#1: sonny

Vad är ditt mål inom ridningen

Svar: Mitt mål med min ridning just nu är att bli bättre och utvecklas. Få bättre rutin när det gäller hoppning och de högre höjderna samt ha väldigt roligt på vägen. Få upp tuffheten så att den blir lika med viljan.
Erika Svensson

2013-01-14 @ 18:26:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: