erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-31
19:56:28

Tjingeling
Hoppas allt är bra ikväll, ni gör era måsten va? Läxor och dyligt?
Mina dagar går sjukt långsamt nu när jag bara ska vara och vila liksom. Vill ju tillbaka och rida!!
Ska höra med Sara om jag kan få rida Ticobus nån dag kanske :) Vore ju jätte skoj.
Känner ändå mig bra, jag vet ju inte riktigt vad som var/är fel och jag känner mig seg och svag i kroppen. Men jag känner ändå att jag kan göra saker liksom.
 
Sitter i soffan och läser en massa bloggar nu alltid trevligt, ska snart lyfta på rumpan och hämta en glass tror jag mums!
 
Ville bara titta in och säga hej.
 
Puss!
Kommentarer:
#1: Alva

Sv; Vad kul! Jag svarar på kommentarer :D
Tack så mycket!
Haft en bra dag? :)

Svar: aha, vad kul. Jodå den har varit bra. själv då?
Erika Svensson

2013-01-31 @ 21:00:54
#2: Alva

Sv; Jadå! Planer för helgen? :D

Svar: Ja du, bara ta det lugnt och även följa med och hjälpa mina två "systrar" på deras hoppträvling :) själv då?
Erika Svensson

2013-01-31 @ 21:52:49
#3: Frida

Sv. Tack! :) Fin blogg du har ;)
Kram Frida :)

Svar: Men tack snälla :)
Erika Svensson

2013-01-31 @ 22:26:26
#4: Dragana

Hoppas att det går framåt och att du blir bättre..

Svar: Tack snälla :)
Erika Svensson

2013-01-31 @ 22:33:04
#5: Sarah

Va gott me glass :)

Svar: oh ja älskar glass! :D
Erika Svensson

2013-02-01 @ 11:28:14
#6: Sarah

Glömde ju svara (A)

De finns floristutbildning efter gymnasiet men de kanske inte e så vanligt att de finns på alla ställen :)
E du sugen på att gå de efter gymnasiet? :)

Svar: Jag har ju redan gått ut och ja jag är faktiskt sugen . .Åtmindstånde kolla vart det finns och dyligt. . :)
Erika Svensson

2013-02-01 @ 11:33:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: