erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-09
17:39:52

Tjiingeling
Tre hästar har jag hunnit med att rida idag. Först ut var Bruden ett sto
som inte är allt för rolig att rida tyvärr. Hennes galopp är jätte
jobbig och svår att hitta rytm i.
Sen red jag Lyxen, så fin hon var
då! Svårt att beskriva såhär efter en gång men en riktigt frammåt och
rolig häst att rida! Tror hon gått 1.60 klasser :D 
Sen gav jag mig på Sand idag igen, inget roligt idag heller men det gick
mycket bättre. Han lyssnade på galoppskänklen oftast iallafall ;) Hade sporrar på idag.
Nu sitter jag och vilar lite ska snart äta kvällsmat.
Sen är det hoppträning mellan 19-20. Balloville ska jag hoppa, spännande :)
 
 
Detta är Lyxen
 
Och detta är Bruden
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: