erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-29
14:11:31

Sorligt
Jag tycker det är så himla tråkigt att jag ska åka hem till Skåne imorgon. Jag har inte slutat på Södertörn som beridare det är bara det att jag måste få vård så jag kan fungera och få lov att börja jobba igen. Det är bara så sorligt nu när allt är igång man rider varje dag, jag har börjat utvecklas mer och hoppträningarna är igång. 
Samt att jag får ta hand om en ponny vilket jag bara tycker är ur kul trots att det är storhästar jag rider och hoppar. 
Ponnyn blev ju som min lilla egen som jag kunde få göra vad jag ville med vilket kan vara kul utanför jobbet där. 
 
Känns som sagt sjukt tråkigt att åka hem och jag hoppas det här går fort nu, jag vill upp igen och rida. Hemma har jag ju tyvärr inget att rida på nu =/ 
 
Nej hoppas allt flyter på nu och att dem hittar felet eller att jag blir bra och kan återvända!
Saknar redan hästarna och Jessika!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: