erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-22
11:57:22

Outhärdligt

Kylan är inte rolig!
Trots att man är väl påklädd så blir fötter och händer iskalla, det gör så ont att det inte var så jätte kul att rida.

Har gjort det vanliga pysslet på morgonen sen red vi dem två stona som vi började med igår (Star och Snurran). Longerades lite idag med och sedan satt vi upp utan varandras hjälp idag eftersom dem var så duktiga igår.
Vi tog även några trav steg, det gick super bra. Star är en envis och stark häst vad jag märkt än så länge och Snurran är känslig säger Jessika.

Nej nu ska jag dricka te och varma mig innan det blir mer ridning.

Kommentarer:

sv: okej då vet jag :P
vad görs då? :P

Svar: Jag jobbar för fullt :)Själv då?
Erika Svensson

2013-01-22 @ 12:15:22
#2: sonny

en this or that på min blogg

Svar: Oki. Jag har mailat en bild
Erika Svensson

2013-01-22 @ 15:54:52
#3: Dragana

Usch... det är jobbigt när det är så kallt! :S Längtar efter lite värme och sol!

Svar: Mm ge mig värme!!!!!!
Erika Svensson

2013-01-22 @ 20:42:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: