erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-09
21:15:00

Min första hoppträning här

Ribban sattes högt, inte på höjden utan hindertyperna och vägarna till hinderna.

Börja med enkelt räcke, sen räcke med matta därefter vattenmatta lågt hinder men brett. Sedan var det mur men den ställde han upp som en spets.
(Allt det där fick jag filmat, innan min filmtjej gick)
Sedan hoppa vi studs ,fyra låga hinder in, oxer och sedan räcke. Detta höjdes till 110cm ungefär lite maxat tror jag.

Idag hade jag grymt kul på hästryggen, en liten gnutta osäkerhet sitter kvar sedan Jolly tiden då han inte kom över den typen utav hinder utan allt kunde hända.
Det gick fort idag, hästen bar het och oerhört fin.
Jag är grymt nöjd med mig själv och med hoppning varje vecka borde jag bli bättre. Dock inte så bra att jag kan vara med i div 1 eller 2 som tjejerna här vill?!
Skumt, tur jag har viljan att utvecklas ;) haha

Efter en hård dag där jag varit ensam hela dagen så avslutades den perfekt och jag är dö trött.

Sov så gott.
Puss!