erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-05
00:16:41

Lugnet som befinner sig mitt i natten
Jag har haft ett himla strul med SJ idag så det är sjukligt, när klockan började närma sig elva ikväll var det fortfarade inte löst och mitt tåg rullar rätt tidigt imorgon så paniken började komma och jag har varit nästan gråtfärdig ett par gånger idag!
 
Tack och lov finns det några vänliga typer i Sverige, Fredrik på banken som ringde upp mig efter stängningstid och undrade om allt löst sig, han på SJ som hj'lpt emig 23.00 en fredag när alla hans kollegor var as rent ut sagt!
 
Nu börjar jag komma tillbaka, huvudet har varit borta nånstans nu ett tag men nu ligger jag i sängen och skriver här lite. Ska försöka sova strax, upp tidigt som sagt för att åka upp till mitt nya äventyr.
 
Äntligen blir det hästar för fulla muggar igen.
 
Hoppas n haft en mysig fredag, Godnatt och puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: