erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-21
20:38:27

Livet som beridare

Idag har det varit riktig kul här Dick känner jag av att kroppen inte är sig själv vilket är tråkigt och lite otäckt.
Men vi har ju gjort dem dagliga sysslorna sen red jag som sagt National han var fin men grymt pigg idag, vi hade ju lagt ut en del bomövningar och upphöjda kavalettis dem for han över. Tror han vill hoppa nu :)
Sen red jag Bruden, hon gick också bra men var lite svår och okoncentrerad över bommar i början, Som ni har fått se på film.
Efter det var det Star och ett annat sto som jag och Jessika tog in. Friserade dem lite och sedan longera också la vi oss på deras ryggar då det var väldigt unga hästar som är lite lite inridna bara som stått nu ett tag. Men dem var super fina så vi kunde sitta upp och skritta något varv. Mer tid med dem imorgon.

Jag har alltså bara ridit skimmlar idag :p
Sedan longerade jag två hästar som hade lite krämpor.

Har klickat lite randome bilder som jag ska försöka lägga upp.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: