erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-17
11:28:29

I ett hus vid skogens slut
Hejsan.
Det var många av er som sa att det inte gick att komentera här på bloggen men det ska vara ordnat nu framöver. 
Min födelsedag var helt okej igår, man kan ju inte väntas sig så mycket när man åkt från alla där hemma och inte hunnit skapa något större nätverk här uppe än. Jag fick tårta vart fall. 
Jag jobbade fram tills lunch när allt stallarbete var klart sen var jag ute och mös med hästarna i lösdrifterna. Först hos hingstarna och sedan med stona, dem är så himla välmående och försiktiga med oss människor och grymt gosiga. Det är inte överallt jag vågar gå in och sätta mig i en hage full av hingstar. 
 
Igår kväll lämnade jag gården för att vila resten utav veckan, valet var det eller åka hem till Skåne men jag ska hem i Februari och jag vill jobba och rida som vanligt på måndag och hoppas att det går med. 
Jag kan tyvärr inte skriva så mycket till er här då jag inte riktigt vet vad som händer med min kropp just nu, då jag dessutom ena stunder mår bra och andra inte alls. Igår svimmade jag när jag vägde upp hö och då bestämde jag mig för att åka. Hade jag stannat på gården hade jag jobbat ändå vilket förmodligen är dumt när jag blev ombad att ta det lugnt. 
 
Så nu sitter jag i ett tomt hus i Läggesta och bloggar, dricker te och gör lite annan nytta. 
 
Vi hörs under dagen
Kommentar:
#1: Dragana

Oj, vad läskigt att du svimmade! :S Utmattad, eller är det något värre?

Svar: Det är tyvärr det jag inte vet, men jag har fått en läkartid för utredning och får hoppas på det bästa fram tills dess och efter dess.
Erika Svensson

2013-01-17 @ 11:32:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: