erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-25
09:00:31

Hej alla fina
Vill börja att tacka er för att ni tittar in här trots att uppdateringen legat på noll, värmer i hjärtat!
 

Jag har ju mått lite dåligt och sådär under en tid nu det har tyvärr nog ingen koppling med vad som hände igår dock. På morgonen fick jag väldigt ont i bröstet/hjärtat så att tårarna sprutade och jag hade svårt att andas, så det fick bli akuten. Tack och lov hade jag ingen blodpropp men inflamation i lugnsäcken. Jag har väldigt ont just nu men   så länge jag andas som vanligt ska jag  ligga hemma och vila mig. Så det blir inga hästar på ett tag, inte att rida eller jobba iallafall. Möjligtvis åka dit och mysa lite. 
Jag är absolut inte döende eller så har bara väldigt väldigt ont och går på medicein samt ska göra så lite som möjligt så att det inte utvecklar sig. 
 
Nu ska jag svara på era kommentarer och läsa lite bloggar. 
 
Kram från mig
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: