erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-23
11:11:03

Hej

Brr vad det är kallt jag har ingen mascara på mig men mina ögonfransar fryser till is då är det kallt alltså!
Sitter och dricker te och värmer mig samtidigt som jag lagar lunch.
Morgonen och förmiddagen har sett ut som vanligt utom att vi inte ridit någon men nu har vi ju tidigare lunch och hinner med resten sen.

Tanken är väl att rida ut sen Jag,Jessika och en annan tjej. Då rider jag lilla ponnyn Aslan.
Ikväll är det hoppträning med, då hoppar jag Balloville. Ska se om någon kan filma.

Nej nu ska jag äta

Tjing

Kommentarer:

Sv; Jo det är sant, det har du helt rätt i. Man får inte ge sig för lätt heller :) Det är bara att köra på!
Härligt, jo det är toppen!
Vad händer idag ? :)

/Stallmolke

Svar: Ja men precis. Snart är det hoppträning, själv då?
Erika Svensson

2013-01-23 @ 12:30:51
#2: Dragana

Te är så gott och mysigt när det är kallt! :)

2013-01-23 @ 14:35:30
#3: Dragana

Te är så gott och mysigt när det är kallt! :)

Svar: Mm gott så gott
Erika Svensson

2013-01-23 @ 14:35:30

sv: vad görs? :D

Svar: Jag är inne och värmer mig innan det är dags för hoppträning. Själv då?
Erika Svensson

2013-01-23 @ 14:53:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: