erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-18
11:58:01

Hästarna jag arbetar med
Tänkte lägga ut lite videos på några utav hästarna jag arbetar med så ni kan få se hur dem är. 
Såklart finns inte alla på film tyvärr men lite har jag hittat. 
 
Här rider min arbetsgivare och tränare Bruden som jag själv rider idag. 
 
Fina Skrutten, lite äldre video men det flesta hästarna är bättre idag än när dessa spelades in. 
Skrutten har jag ännu inte hunnit rida.
 
Sand som jag tyckte var seg första gången jag red honom som jag sedan fick rätt på och arbetar fortfarande med. En  utav våra två valackar. Super go häst! 
 
Sen har vi ju den ONE AND ONLY
National som ni vet jag lägger ut goda ord för varje gång jag suttit upp. Älskar hästen, 1.60 har han gått
 
Tyvärr hittar jag inget på Balloville och Lyxen två andra super goa hästar, dem är dock bara 6 år gammla.
 
Kommentarer:
#1: sonny

nu har jag en tävling på bloggen anmäl dig :)

Svar: spännande!
Erika Svensson

2013-01-18 @ 12:55:12
#2: sonny

nu kan du betygsätta hur jag rider på bloggen

2013-01-18 @ 17:17:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: