erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-28
11:01:16

God morgon världen
Vad händer där ute? 
Känns som jag mest är inne i min egen sjukbubbla. Kul att se att det gick bra för svenskarna igår i Världscupen, rikigt kul!!
 
Det finns tyvärr inte så mycket att säga sm ni ändå kanske inte är intresserade utav men jag är sjuk och har därav åkt in och ut från akuten de senaste dagarna. Där finns ingen plats att bli inlagd och därför har jag blivit hemskickad igen, åkt ambulans med, jippi eller inte. 
Det lutar åt att jag ska försöka åka hem till Skåne och få vård då dem inte utreder här när jag står skriven någon annan stans. Jag får/kan ändå inte jobba, vilket är ur tråkigt då jag saknar hästarna och ridningen redan! 
Men jag antar att ju fortare jag kommer hem ju fortare kan jag komma tillbaka. 
 
Jag ska försöka skriva lite mer i bloggen nu igen så de kan se ut som vanligt, gör lite tidinställda när jag väl sitter här orkar så där finns något liksom. 
 
Ett gamalt inlägg kommer publiceras då det passar in ännu mer nu än då. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: