erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-03
21:18:13

Fullspäckad men mysig dag
Nu börjar det dra sig, sista dagen i Skåne imorgon.
 
Idag har jag sovit länge, fixat mer med packningen. Städat och busat med Snowflake som tyvärr får stanna hemma till en början då jag inte kan bära mer. Men bästa Sara och Anna passar henne. Har varit en sväng i stan med familjen och fixat lite saker sen pös jag; Sara och Anna till mina föräldras restaurang och lekte med William.
 
Nu ligger vi och slappar, jag och tjejerna ska sova tillsammans inatt. Lite skoj och mysigt, som när man var litem, dock är dem små fortfarande ;)
 
Imorgon kör jag Anna till sin hoppkurs som hon ska ta, sedan kör jag och Sara vidare till HBG för att se trettonspelen (hoppvälingar) många vi känner ska tävla ponny där och det är ända dagen jag kan titta så vi passar på några timmar. Sara H hoppar, lycka till tjejen!
 
Nu myser vi vidare!
Kommentarer:

Fin blogg du har! Allt bra med dig? (:

Svar: tack så hjärtligt, jo tack bara bra. själv med? :)
Erika Svensson

2013-01-03 @ 21:18:34

Sv; allt är toppen med mig!

2013-01-03 @ 21:39:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: