erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-11
11:34:51

Fredagen var kommen

Vad skönt med helg och min börjar faktiskt nu. Morgonen har sett ut som den brukar och Jessika var tillbaka plus att Mikaela och hennes mamma har hjälp till idag så jag har hunnit rida lite med.

Ska ta mig en dusch och packa lite sen ska jag åka till Läggesta och spendera min helg där. Jessika åker hem till Örebro så hon släpper av mig på vägen. Snällt! Plus att hon ville ha sällskap en bit i bilen ;)

Red National idag, han är så jäkla fin att rida gör verkligen allt man ber han om, men han kräver sin ryttare så det är en väldigt frammåt och pigg hingst som gärna brallar på och fuskar gärna med nacken så du måste ha en jämn och fin sist och handen ska han inte känna av.
Men jag har fått tycke för den hästen iallafall, grymt fin!