erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-04
19:13:14

Fredag?
Känns knappt så.
Dagen började bra iallafall, lämnadde som sagt Anna på sin hoppkurs (där hon hade det toppen) sedan körde vi til ltretton spelen i Helsingborg. Kul, gick okej och sådär samtidigt för dem vi kände. Men de var kul att vara där.
Sj har klabbat fruktansvärt med min biljett och mitt bankkort strulade och ja allt som inte ska hända har h'nt just idag!
Men ialláfall. .
Jag har fått bästaste pressenten i förrskott som ska vårdas med livet ;) Lami Cell bling bling hjälmen! Jag som har litet huvud har svårt att hitta hjälmt som är skön,sitter bra och samtidigt är snygg till ett vettigt pris men nu så.
Erika är överlycklig <3
 
Sen har jag flyttat med lådor och haft mig och är äntligen hemma och ska strax äta lite. Lillebror är här med och ska spela lite spel och mysa ikväll. Sen blir det väl sängen eftersom tåget går tidigt imorgon bitti.
 
Då börjar äventyret.
 
Jag vill inte babbla på här utan önskar er alla en trevlig fredags kväll!
Kommentarer:
#1: Anna

Åh vad kul med hjälmen :D
Jag hoppas de löser sig med SJ!

Svar: mm tack mega fin :Ddet har löst sig tack och lvo, nu vid elva ikväll, puh!
Erika Svensson

2013-01-04 @ 20:07:10
#2: Ida

Inget speciellt.. :) Vad fick du till julklapp? c:

Svar: okej, hm, kläder, ljus och sånt, lite parfym och dyligt. Själv då? :)
Erika Svensson

2013-01-04 @ 21:25:21
#3: sara

Nice! så du fick en hjälm? NICE ASSÅ !

Svar: o ja super fin :D kul att det gick bra idag med synd att det inte gick hela vägen
Erika Svensson

2013-01-04 @ 23:17:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: