erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-05
07:47:17

En resa

Lite småfrösen och trött, orkar inte sätta på musiken i lurarna. Någon som är väldigt förkyld bakom mig och en trevlig tjej brevid mig.

Hej! Nu sitter jag på tåget på väg till Södertälje, där hämtar Jens mig för att köra vidare till mitt nya äventyr, mitt nya jobb och "hem". Grödinge heter det, där ska jag arbeta som beridare och tävlingsgroome.

Nervös ? Nja jag hoppas jag kan bära ut alla väskorna själv ut tåget. Annars är jag nog inte nervös, jag börjar inte jobba förrän på måndag så jag har lite tid att installera mig.

Nej, nu ska jag vila. Hörs senare!
Tjing

Kommentar:
#1: Ida

T.ex. en Kingsland mössa & biljetter till Apassionata :D Vad har du för hobbyn? :)

Svar: oh spännande fina saker ju:) min hobby är hästar, det märker du om du läser bloggen ;) hihi
Erika Svensson

2013-01-05 @ 11:35:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: