erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-29
16:26:11

Där finner jag styrka
Igår kväll klev jag ut i hingstflocken, att ställa mig där och bli omfamnad utav varma nyfikna mular som kommer upp i mitt ansikte eller i nacken. Att luta mig mot en häst som står och mumsar i sig hö bara för att lyssna till det där mysiga tuggandet som ger en frid och lugn. Att känna doften från hästarna ute där dem trivs som bäst under en himel med stjärnor på.
Där ute bland ett 15tal hingstar i flock känner jag mig trygg och för första gången på ett par dagar kände jag mig bra. Jag log, jag njöt jag kände mig hel.
 

Jag gick in till Aslan, lilla ponnyn som står i box, borrade in min näsa i hans mule och busade lite med honom. Jag ville tränsa och sitta upp, bara skritta lite ingen fart ingen alls. Jag fick inte, kunde inte borde inte Det sved jag vet att jag mått ännu bättre då men jag vet också att det var rätt så. 
 
Hos dem fyrbenta finner jag min styrka och glädje men jag vill tacka er alla utan att nämna någon vid namn just för a tt inte glömma någon. Men jag vill tacka alla som på något sätt visar att ni finns där för mig.
Alla som lämnat någon kommentar, sms, samtal, mail, kramar.
Allt och alla ett stort tack det hjälper mig på vägen.  
 
Jag älskar er
 
 
Kommentarer:
#1: Thilda

Vilken go häst!! :)

Kolla gärna in min blogg, har precis fått hem en dressyrhäst som jag ska få igång nu! I vår kommer jag jobba på Gothenburg Horse Show m.m. och jag bloggar även mycket om musik och har bland annat träffat One Direction :-)

Svar: Tack snälla. oj spännande absolut ska jag titta in :)
Erika Svensson

2013-01-29 @ 17:51:51

nää ska duscha och äta semla :) hihi durå?

Svar: oh gottegris då.Ska snart äta kvällsmat :)
Erika Svensson

2013-01-29 @ 18:13:38
#3: Fatma

fin bild :)

Svar: TAck :)
Erika Svensson

2013-01-29 @ 18:32:43
#4: Alva

Sv; Okej! :) Jag ska plugga nu...:(
Haft en bra dag? :D

Svar: blää för plugg!Jodå helt okej, din dag med?
Erika Svensson

2013-01-29 @ 18:52:24

sv: jaha usch då, jora de e najs med mig :D

Svar: vad bra :D
Erika Svensson

2013-01-29 @ 18:54:10
#6: sonny

kolla bloggen erika :D

Svar: okej :)
Erika Svensson

2013-01-29 @ 19:05:37

Sv: Åh tack så mycket!
Allt bra med dig? :)

Riktigt mysig bild :)

Svar: :) Det är okej med tanke på omständigheterna. själv då?Visst är den, tack :)
Erika Svensson

2013-01-29 @ 19:18:41
#8: Alva

Sv; Jadå :) Tack så mycket!
Vad gör du då? :)

Svar: :)Kom nyss hem till Skåne. Har ätit lite gott. Själv då?
Erika Svensson

2013-01-29 @ 20:22:09

Mysig Bild :)

Svar: Visst är den :)Tack
Erika Svensson

2013-01-30 @ 12:49:30

Mysig Bild :)

2013-01-30 @ 12:49:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: