erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-20
12:09:18

Då var det Söndag
Hej allihop.
Igår fick bloggen vila lite men kul att ni är här ändå!
 
Promenaden blev ju aldrig av igår då dem där -17 graderna var lite väl så det kan nog bli idag istället.
Som ni såg så blev det ett spa bad iallafall, riktigt skönt! Åt även kyckling på spett med goda rotfrukter och potatis samt en smarrig sallad, mums!
 
Ikväll åker jag tillbaka till gården och hästarna för att börja jobba imorogn som vanligt. Jag hoppas denna veckan är bättre för mig och min kropp så jag kan rida så mycket som möjligt. Ska även fotografera lite och se om jag kan filma något. 
 
Annars är det väl inga måsten så idag, njuta utav söndag och umgås. 
 
Vi hörs under dagens gång :)
 
Kommentar:
#1: sonny

nu lottar jag ut vinnaren det kan bli du

2013-01-20 @ 15:36:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: