erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-01
12:23:39

2013

Startar jag i en bil på väg hem. Jag sitter här och skriver packlista samtidigt som jag finslipar på ett bra träningsupplägg för 30 hästar.. Spännande.

Men det här ska bli kul, jag ska helst vara uppe på mitt nya jobb i slutet av veckan vilket innebär väldigt stressiga dagar framöver. Men jag är grymt peppad till att börja jobba där och dela med mig utav min drivenhet.

Jag är hemma om en dryg timme då ska jag krama på tjejerna och förhoppningsvis köra till mina föräldrars och krama lillebror William
<3

Haha bjuder jag på!

Kommentar:

Hej, kika gärna in på vår blogg och var med i frågestunden :D

Svar: Hej, okej spännande :)
Erika Svensson

2013-01-01 @ 21:38:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: