erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-11
17:46:34

You are born that way
Vet ni alla vem Lady Gaga är? Om ni har gått miste om henne har ni gått miste om mycket. För mig är inte Lady Gaga bara en artist utan en poet, en inspirerande kvinna och ett spektakel jag aldrig skådat.
Text efter text lyfter hon upp hur rätt det är att vara du oavsätt hur du är. Med sitt sätt att klä sig, vara och prata visar hon att allt är okej.
Människor säger att hon är galen, jag har sett henne live och visst hon kanske är lite galen med på ett gullit och helt rätt vis. Hennes sätt att vara är  just hennes budskap och hon visar hela världens att allt är okej.
 
För er som sett Lady Gaga som inget speciellt tycker jag att ni ska slå på en låt gärna med musikvideo till, låt er bli inspirerade och se musiken på ett annat sätt än vad man kanske brukar göra.
 
Jag diggar många utav hennes låtar, dansar gärna loss och sjunger högt till hennes musik men jag känner att jag går hand i hand med hennes budskap. Born this way sjöng Gaga Be who you are sa jag.
 
För mig är det viktigt att jag ska kunna få vara mig själv och bli uppskattad för det, inte ska man kämpa för att passa in någon stans. Alla är väl välkommna?
När ni klickar in här varje dag så ska ni möta mig och varandra med glädje och utan fördommar. Man kan inte hata eller se ner på någon man inte vet något om vilket händer allt för ofta speciellt här på nätet. Någon har sagt något om någon, klassikern. Skapa er en egen uppfattning, det har jag gjort med många människor och då har jag fått se andra sidor av människor som kanske inte dem andra visste om eftersom man går i strömmen, roligt att klanka ner.
Ush och fy!
 
Ju mer människor är sig själva ju mer älskar jag dem, ju roligare, bättre och inspirerande blogg/historia har dem.
 
Det är okej att gå med huvudet högt så länge du står med bägge fötterna på jorden
 
Be who you are
 
 
Kommentar:
#1: Friskey

Riktigt bra inlägg! Älskar Gagas låt born this way! Men tycker nästan ulric munthers cover på den är bättre, men texten är grym! :)

sv: ja jag kan också åka iväg, men det är ca 30 min enkel väg och plus så har jag ingen egen transport så måste låna någons hela tiden och vips så blev det så mycket enklare att ändå rida i snöstormen haha! :D

Svar: Ja den är dö bra den med!Hon är grym!!

Ja men eller hur så jäkla komplicerat, ge oss bra väder istället liksom? ;) hehe
Vart är det ni bor nån stans?
Kanske i närheten utav min kille hehe
Låter så mysigt hästar sambo och lever ett mysigt liv som du beskriver det :)
Erika Svensson

2013-02-11 @ 18:48:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: