erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-13
11:18:01

Vilket välkomnande
Landade som sagt i Strängnäs komun igår Jens skulle vara snäll och hämtade mig i Södertälje för att slippa att vänta på nästa tåg i en dryg timme. Jo tacken för det var en olycka påp motorvägen och där stog vi medans ambulans efter ambulans och brandkårar och dyligt kom. Vi passerade bilen som varit med i olyckan sen jag hoppas att dem i bilen kklarade sig för bilen var där inte mycket kvar av.
 
Kör försiktigt när ni är ute på vägarna nu, underskatta inte kylan! Speciellt när ni kör med hästen där bak. 
 
Ja sen sov man så gott tills man vaknade av att Jens telefon ringde 01.30 jo det var jobb dags att åka ut och ploga . .Hm jippie! Jag somnade om iallafall och sen ringde klockan vid sju, skulle några ärenden Eskilstuna samt hämta mina journaler från sjukhuset där så kan ta hem dem till undersäkningen. Tror ni det gick bra? o nej!!? Tokig blir jag!  
Trots att man pratat i telefon med dem tidigare.. Blir så less.
 
Aja nu har jag tagit en skön dusch och ska lägga någar minuter på bloggen :)
 
Ha en bra lill lördag! :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: