erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-13
13:45:00

Vad är det roligaste med att blogga?
Den frågan fick jag och tänkte svara på den här öppet.
 
Jag har alltid tyckt det varit roligt att skriva, i skolan skrev jag mängder vann till och med någon novell tävling som var rätt så stor. Jag tycker om att sätta liv i meningarna jag skriver ner, att få dela känsklor och upplevelser på bästa sätt genom mitt sätt att skriva. 
Förutom att jag älskar att skriva så är det roligt med alla nya människor man lär "känna" jag får läsa så mycket andra historier  och liv och lära mig nya saker varje dag tack vare att ni kommenterar här och jag kan gå  in hos er och läsa. 
 
Det är roligt att inspirera och dela med sig utav erfarenheter och på så vis möta er och era erfarenheter. 
 
Blogga ska vara roligt och menningsfullt, känner jag att jag inte har tid eller lust så låter jag bli att skriva då bloggen aldrig ska bli ett måste. 
 
 
Kommentarer:

Helt rätt tankar :) lycka till med bloggandet!

Svar: Man tackar :) och desamma!
Erika Svensson

2013-02-13 @ 13:53:58
#2: Alva

Sv; Ja haha! :) Ska till stallet! Allt bra?

Svar: okej :) jodå bara bra tack. Glad alla hjärtans dag på dig :)
Erika Svensson

2013-02-13 @ 15:36:55
#3: Louise

Hej!
Vilken fin blogg du har, fortsätt med det grymma jobb du gör!
På min blogg kan du läsa om mitt liv i Italien där jag lever drömmen jag har haft i sju år men även om mina blickar mot vuxenlivet där jag tänker satsa på en karriär som skådespelerska och teaterhögskolan står på tur härnäst. Vardagsinlägg blandas med bilder på lite för mycket pasta, pizza och risotto samt galna upptåg med både mig och italienarna som huvudpersoner. Jag försöker ha med mycke kultur och just nu ligger ett inlägg med massor av bilder från karnevalen i Venedig uppe på bloggen. Jag vill förmedla betydelsen av att följa sina drömmar och hoppas på att inspirera många fler att göra samma sak!

Svar: Tack snälla!Absolut ska jag kika in på din blogg
Erika Svensson

2013-02-13 @ 15:45:55
#4: Lollo

ÅH vilken helt underbar blogg du har!
Kika gärna in på min blogg: lovisamagnusson.blogg.se
Hoppas du får en bra dag!
Kram

Svar: Tack söta du :)Aboslut ska jag göra det, tack för att du tittar in!
Kram
Erika Svensson

2013-02-14 @ 13:18:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: