erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-14
18:33:00

Tjejen som inte kunde förlora
För mig är det ju inte bara hästhoppning som gäller utan sportmänniskan i mig är rätt så "over all". Jag tycker ni kan lägga en timme att titta på denna dokumäntären även om ni inte är intresserade utav henne så kommer ni att inspireras utav hennes historia. Ni kommer få er en verkligenhets uppfattning, många av er lever den redan för att nå toppen och m¨gra av er kanske inte förstår avd som krävs. 
 
http://www.svtplay.se/video/1008455/carolina-kluft-tjejen-som-inte-kunde-forlora/?dela=1
 

Dokumentärfilm - Carolina Klüft - tjejen som inte kunde förlora
 
Kommentarer:
#1: Friskey

sv: tack detsamma! :)

EXKLUSIV TÄVLING PÅ BLOGGEN JUST NU!
http://friskey.weride.se/2013/02/14/tavling/

Svar: Jag ska kika :D
Erika Svensson

2013-02-14 @ 19:10:09
#2: Alva

Sv; Detsamma! :D
Planer för fredag? :D

Svar: Tack :)Idag ska jag iväg nu på förmiddagen sen ska jag nog bara fira fredag, skulle tagit hästen med mig upp så jag hade nått vettigt att göra ;)
Vad är dina planer?
Erika Svensson

2013-02-14 @ 22:48:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: