erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-12
15:31:38

Tid för mig själv

Att resa ensam i såhär många timmar är inte jätte roligt men jag får lite tid för mig själv. Än så länge har jag ingen bredvid mig och jag har tagit av skorna och brer ut mig över två säten med jackan som en liten filt.
Har musik i lurarna och tänker på allt och inget.

Hemma i Skåne har det snöar hela dagen i mängder, är just nu i Alvesta och här är massor med snö. Även när vi passerade Hässleholm var det rejält med snö. Spännande och komma fram till Läggesta, brr för kyla!

Funderar på en tupplur, varit uppe tidigt samt tar det på krafterna att arbeta när man har ont tyvärr.

Saknar stallet och Calle redan :p haha sjukt har gått en dag sen jag var i stallet.. Man borde vara glad för att slippa men icke.

Anna och Sara med Calle
<3

Kommentarer:
#1: Alva

Sv; Tack så mycket! Samma här :) Vad görs?

2013-02-12 @ 15:49:32
#2: Alva

Sv; Vad kul! :D
Jodå! :) Vad görs? :D

Svar: :Djust nu inte mer än att blogga faktiskt. s jälv då?
Erika Svensson

2013-02-12 @ 16:38:05
#3: Greta

Vart är du på väg? Kram! Gå gärna in på min blogg!

Svar: Jag är påväg upp till min pojkvän i Mariefred. :)Det ska jag göra :)
Erika Svensson

2013-02-12 @ 18:56:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: