erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-21
15:24:00

Smått irriterad

Hej!
Här får man skriva av sig lite va? Ni vet ju att något ligger och spökar i min kropp att jag kollapsade när jag arbetade som beridare i Stockholm.
Nu har jag äntligen fått hem mina journaler som jag ska ge till min doktor så han kan se vad som hänt. Dock blir jag skogstokig när jag läser igenom det!!
Det stämmer ju inte, likväl som vad min doktor trodde. Att dem inte lyssnar på vad som hänt istället för att berätta för mig vad som hänt.. Dem var väl inte där? Nej det var jag och andra.
Det är en sån liten detalj som dem själv binder ihop på fel sätt och därav utreder dem mig inte efter rätt sak :(
Jag hoppas verkligen att jag är frisk, för skulle det vara något allvarligare så lär ju dem missa det totalt.
Nej jag åker på min röntgen på tisdag sen blir det ett samtal till doktorn!!

Ohhh!!

Kommentar:
#1: Emma

Usch :/

2013-02-21 @ 15:57:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: