erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-26
13:30:00

Onödig fakta alltid roligt!
Fick lite frågor och tänkte skriva ut svaren här som lite rolig fakta så enjoy och tyck til
 
 
Hästutrustning
 
Tre favoritmärken: Kingsland, John Withaker och Animo
 
En bra sadel: Butet och CWD
 
 
Favoritbutik gällande hästutrustning: Charlies, Rusch, Hööks mfl
 
Bästa/finaste schabraket: På tävling gillar jag glitter och glamour men även stil rent. Så en ursnygg glitteroutfit som inte är för mycket passar mig. T.ex Linn Olssons kommande. Skulle jag tävlat dressyr skulle jag vilja hålla mig till det vita klassika men absolut hade där fått vara någon bling detalj
 
 
 Detta skulle jag aldrig använt på min häst: Våld
 
Mitt favoritbett: Svårt olika från häst till häst och oftast går jag på det men ett vanligt hederligt tränsbett och kanske ett sådant som äpplebett
 
Detta klarar jag mig inte utan (hästrelaterat): Hm. .Lädertvål m.m och mina underbara gummityglar :D
 
 
Ryttarutrustning
 
 
Snyggaste ridbyxorna: Svårt många som är fina, älskar mina JH sen är John Withaker fina och många många andra
 
Snyggaste hjälmen: Min egen Lami cell bling eller dem nya uvex. Gärna en klassik charles owen
 
 
Finaste kavajen: Är väl också rätt svårt att svara på men en urskön och snygg kavaj provade jag på tävlingarna i Danmark utav ett Italienskt märke. Det var inte Animo. .Den var iallafall kanon!
 
Detta klarar jag mig inte utan: Bekväma ridkläder
 
 
Min tävlingsoutfit: Gärna marinblått eller svart på mig själv och hästen varierat
 
 

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: