erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-18
14:30:00

Ni som har stenkoll därute
Jag är på jakt efter en D-ponny att ha på foder. Den får gärna hittas i Skåne eller angränsande län. 
Den ska tävlas och utbildas utav mig men huvudsyftet är att mina "småsyskon" Anna och Sara ska få ha sin första ponny att rida och tävla på i hoppning.
 
En inte för gammal ponny önskas den behöver inte vara färdigutbildad eller dyligt, den ska gå att hantera utav barn och inte vara en som slänger av allt och alla då dem själva ska kunna rida den. 
Annars det som behövs "fixas till" kommer dem få hjälp utav mig och tränare med. 
 
Men vet ni någon ponny där ute?
Bara skriv så kollar vi upp dem med en gång!
 
Tack på förhand.
 
Kommentar:
#1: Alva

Sv; Kul att du tyckte det! :D Allt bra idag?

Svar: ::) jo tack toppen, själv då?
Erika Svensson

2013-02-18 @ 16:45:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: