erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-12
20:02:31

My Cazanova

Kommentarer:
#1: Tilda

-Jag förstår det :)
Skimmeln är min ja, hon är så fin så ;)

Btw tack för din gulliga kommentar! Det är alltid lika svårt att vänja sig vid sitt nya hår, i alla fall för mig ;)

Svar: Hon ser jätte fin ut :)Ja men visst är det, tycker som sagt det blev ett bra resultat iallafall :)
Erika Svensson

2013-02-13 @ 00:55:06
#2: Friskey

bor i Gävle :) Vart bor din kille då?
haha det är inte alltid drömlivet kan jag säga även om det låter bra ;)

Hoppas du får en härlig onsdag! :)

Svar: aha :) Han bor i Läggesta som typ ligger i Mariefred. Strängnäs kommun :)Hehe nej såklart det är inte alltid en dans på rosor. Tack detsamma du:)
Erika Svensson

2013-02-13 @ 11:15:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: