erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-10
20:03:47

Love lift us up were we belong
Att älska någon är inte lätt, det är nog något av det svåraste jag varit med om och då har jag ändå varit med om väldigt mycket.
Den ena dagen är inte den andra lik. Man trånar och saknar, men gnabbar och bråkar.
 
Min känsla är stark, jag älskar någon som jag vill så mycket med, som jag vill allt med. Du vet den där aha känslan på hästryggen? Den känslan har jag med honom, han är den rätte, han är den jag vill spendera resten av mitt liv med.
Att få känna sig trygg är en härlig känsla, för mig är den känslan kärlek. Jag känner mig älskad och omfamnad i ett hem som egentligen är så lång bort och så främmande. En vardag med dig gör det lilla lite bättre, fyller upp små detaljerna och sätter dit det lilla extra som gör en lycklig.
 
Att med dig få vara lycklig i ett långt liv
 
Den här tjejen är lycklig
 
Kommentarer:
#1: Din älskling

<3

2013-02-10 @ 20:08:02
#2: Elsa

Sv: Ja eller hur! Det får liksom vara antingen eller, inte mitt emellan ;)

Svar: precis, ush ! :P :D
Erika Svensson

2013-02-10 @ 20:14:18
#3: Friskey

sv: ja dom får gärna vara heta och med egen motor och vilja men kan gott och väl vara väluppfostrade för de :)

Svar: Ja men precis, det är viktigt tycker jag :)
Erika Svensson

2013-02-10 @ 21:10:55

Hej vill du bli veckans blogg inför flera tusen läsare? anmäl dig då här.
http://sup3rb4tm4n.com/2013/february/vinnare-ny-omgang-2.html#comment

förlåt om du inte tycker om sånhär reklam, ha en fortsatt bra kväll!
kram

2013-02-10 @ 21:24:28
#5: K

"Störst av allt är K Ä R L E K E N !"
Allt-allt gott och lite till, till er båda!

Svar: Visst är det, tack snälla
Erika Svensson

2013-02-11 @ 10:00:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: